Årsmöte 2021

Välkomna på årsmöte på Storås Ridklubb
Onsdagen den 24 februari klockan 18.00 (inloggning från och med 17.30)

OBS Mötet startar 18.00, logga in 30 minuter före starttiden för att underlätta för alla att komma igång med mötet.
Du kommer att hamna i ett väntrum där du blir avprickad mot medlemsregistret innan du släpps in i mötet så tänk på att du ansluter dig i zoom med ditt riktiga namn

I år genomför vi årsmötet Online och det innebär att alla som vill vara med måste anmäla sig via en länk.

Länk till Kallelse inklusive dagordning:

Länk till Lathund för Zoom:

Länk till Nedladdning av Zoom:

Länk till Verksamhetsberättelse 2020:

Länk till ekonomiskt utfall samt budget 2021:

Länk till Årsredovisning 2020:

Inbjudan

Hej alla medlemmar i Storås ridklubb!

Som vi redan tidigare har informerat om så kommer vi i år att  genomföra årsmötet digitalt. Det digitala verktyg som vi kommer att använda är Zoom. Många av er har säkerligen redan tidigare använt Zoom men för en del av er är det nog helt nytt. Zoom fungerar på olika plattformar som dator, ipad och mobiltelefon. Tänk på att ljudet blir bäst om du har möjlighet att ha ett headset eller hörlurar med mikrofon. Det är en programvara som man får ladda ner så förbered gärna det i god tid.

Som vi alla vet med teknikens under så är det ibland ett underverk att det fungerar. Vi ber dig därför du att ha tålamod med att det kan krångla. För att vi inte ska behöva ägna en halvtimme åt att bekräfta att ni både syns och hörs, samt hur de olika funktionerna fungerar, så finns ett test-möte.  Länken till mötet är följande: https://zoom.us/j/99215757267. Under test-mötet så kommer du att få chansen att koppla upp dig och testa hur det går till, så att du känner dig bekväm. Du kommer då också att kunna ställa vissa frågor. Du kan logga in på mötet den 21 februari kl. 16:00 -17.00 Det är enbart den dagen och mellan de klockslagen som du kan koppla upp dig och få hjälp. Då tiden dock är begränsad ber vi dig att du innan test-mötet läser igenom den lathund som finns i bifogad fil.

Under årsmötet den 24 februari krävs det att varje enskild medlem sitter vid en dator/platta/mobil. Det innebär att om ni är flera röstberättiadge medlemmar i ett hushåll kan ni inte sitta vid samma dator. Orsaken är att ni annars inte kan rösta enskilt. Du måste anmäla ditt deltagande till årsmötet senast den 22 februari. Anmälan kan inte göras muntligen utan via hemsidan. Det är viktigt att du fyller i alla fält i anmälan. Personnummer, Namn, mailadress och ditt telefonnummer. Vid din anmälan kommer du att få ett bekräftelsemail med länk till årsmötet. Föreslagen stämmoordförande Hans Wendt kommer vid årsmötet att informera om hur röstningen går till.

Välkommen på Årsmötet!

Uppdaterad: 19 FEB 2021 19:17 Skribent: Pia Karlsson
E-post: This is a mailto link

Töm bilen själv
Lämna inte värdesaker i bilen. Tyvärr har det förekommit inbrott i bilarna på vår parkering.
//Styrelsen och personalen

Återbud
Återbud kan lämnas via mail eller telefon. Igenridning bokas via mail.

//Ridskolan

Rökfri Anläggning

Storås Ridklubb är en rökfri anläggning och rökning får endast ske på anvisad plats. Fråga gärna om du är osäker på var du får röka.

//Styrelsen och personalen

Kameraövervakning

Mellan 18.00-08.00 (det vill säga varje natt) har vi kameraövervakning. Pga att vi har haft diverse incidenter på nätterna. Läs mer här

Integritetspolicy