Gå till innehåll
Tävlingar

Programträning

Storås Ridklubb kommer under 2024 att anordna programträning i dressyr följande datum:

7:e April, 5:e Maj, 2:e Juni, 25 augusti, 22 september.

Välkomna att delta är Storås lektionsryttare och ryttare med egna hästar från vår egen och andra klubbar.

Du får välja mellan följande program: Märke I, Märke II, LD:1, LC:1, LB:1, LA:1 och LA:2.

Klicka HÄR Länk till annan webbplats. för att läsa mer om Ryttarmärkena.

Dressyrprogrammen finns att hämta på en hemsida som heter: www.stallbacken.com Länk till annan webbplats.

Du belönas med en rosett om du uppnår minst 50%

• Anmälan gör du via hippocrates, först bokar du häst, under ridskolan/boka hästaktiviteter och sedan bokar du program, under ridksolan/drop-in
  • Startlista kommer att publiceras på Hippocrates två dagar innan träningstävlingen.OBS! Pga GDPR är start- och resultatlistor endast tillgängliga för våra medlemmar som har inlogg till programmet.
  • Betalning sker via faktura.
  • Pris: 210:-/start.
  • Vunnen rosett kostar 50:- och betalas swish på tävlingsdagen.
  • Regler enligt tävlingsreglementet kommer att tillämpas förutom vad det gäller ryttarens klädsel.
  • Kommer du med egen häst skall vaccinationsintyg kunna uppvisas på anmodan.
  • Vi har ett ridhus som är 20x40m och en paddock som är ca:30x50m. Programträningen/ framridningen kommer att vara inne eller ute beroende på vilket väderförhållande som råder.

VÄLKOMNA!

Samarbeten